ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

KOLAČ SA VIŠNJAMA I PUDING KREMOM

kolač sa višnjama i grizom

Stigle su višnje, a ja imam osjećaj da će proletjeti pored mene u trenu, tako da sam iskoristila priliku da napravim neki kolač. Ovih dana često parim oči gledajući razne recepte, tako da mi je za oko zapao i ovaj kolač sa višnjama kojeg sam pronašla kod drage Željke na straniciMamina jela. Inače mi se jako sviđa kombinacija višanja i griza koja se nalazi i u ovom receptu. Kolač je inače lagan sa kiselkastom notom višanja, uglavnom sa jednostavnim namirnicama, a opet ukusan za zasladiti se. U receptu se spominju višnje iz kompota, a pošto sam ja radila sa svježima koje su dosta krupne i pune soka, malo sam promjenila količinu nekih sastojaka.
SASTOJCI
  • FIL CHERRY:
  • 500 gr očišćenih višanja
  • 600 ml vode
  • 150 g siva
  • 180 gr šećera
  • ŽUTI IN:
  • 2 pudinga od vanilije
  • 3 žlice šećera
  • 750 ml mlijeka
  • 2 vanilin šećera
  • 250 gr margarina
  • 200 gr šećera u prahu
  • oko 150 gr petit keksa za podlogu
  • 2 šlaga iz vrećice

FIL OD VIŠANJA I GRIZA

1. Vodu staviti da prokuha.
2. Dodati griz i nastaviti kuhati.
3. Na kraju dodati višnje i šećer, ostaviti još malo da kuha 1-2 minute, zatim skinuti s vatre.
fil sa višnjama i grizom
4. U tepsiju (dimenzija 23 x 32 cm) složiti na dno petit keks.
podstava od petit keksa
5. Kada uklonite trešnje od vatre može odmah prelijte preko keksa.
krema i keks
6. Ostavite da se ohladi.

ŽUTA PUDING KREMA

1. Skuhajte pudinge sa šećerom i vanilin šećerom.
2. Ostavite da se ohladi.
3. Margarin sobne temperature pjenasto izradite sa šećerom u prahu.
4. Sjedinite margarin i puding, te dobro izradite.
margarin
5. Rasporedite kremu preko fila od višanja.
krema o trešnjama
6. Premažite sa šlagom koji ste prethodno izradili.
šećer na kraju
7. Neka rashladiti ga preko noći.

Nema komentara:

Objavi komentar