nedjelja, 3. srpnja 2016.

TORTA OD KESTENA


Stvarno mi nije jasno zašto prije nisam bila ljubitelj kolača sa kestenom, jer sam zaista uživala u okusima ove torte, koja mami komad više. Danima sam razmišljala kakvu bi tortu sa kestenom mogla pripremiti, jer svaki odlazak do grada podsjećao me je na moj naum, kada bih ugledala kestenjare kojih ima na svakom koraku. Zavukla sam se u svoju kuhinju i krenila sa novotarijama.Za izgled torte je zaslužan plijesni koja može biti pečena na tri različita načina, jer ima poseban dodatak u obliku kape koje je moguće zamijeniti, umjesto ravno dno i uz to ispeći jedan kolač kao udubljenih i izbočenih na podu. Ovaj kalup se može naći nasvim vrstama stvari . Često na Pinterest parim oči na razne slastice, tako da je veliko zadovoljstvo kad sam i to nešto lijepo i ukusno.
SASTOJCI
  • TIJESTO:
  • 8 haha
  • 250 gr šećera
  • 150 gr margarina
  • 140 gr brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 60 gr prezli
  • 200 gr otopljene čokolade
  • FIL OD KESTENA:
  • 500 gr Kesten pirea
  • 60 gr šećera u prahu
  • 1 vanilin šećer
  • 5 žlica mljevenih lješnjaka
  • 2 žlice ruma
  • 500 ml slatkog vrhnja
  • Čokolada glazura:
  • 100 gr čokolade
  • 4 žlice ulja
  • OSTALO:
  • mlijeko za premazivanje

ČOKOLADNI BISKVIT

1. Prvo Rastopiti čokoladu novac i ostaviti da se ohladi. 
2. Rastopiti margarin na laganoj vatri i ostavite ga da se ohladi. 
3. U žumanjke dodati šećer i stvoriti pjenu. 
4. Dodajte čokoladu i margarin, pa sjediniti. 
5. Brašno i prašak za pecivo i dodati žumanjke i krušne mrvice, stvoriti sve zajedno. 
6. Izrađene od bjelanjaka, dodajte žumanjke i lagano promiješati sa drvenom žlicom ili umutiti.
pripremljen-biskvit
7. Kalup sa postavljenim šešir dnom sa izbočenom stranom prema gore, malo pouljite i lagano pobrašnite. Kalup možete pronaći ovdje.
kalup-pouljen-i-pobrasnjem
8. Ulijte pripremljenu smijesu.
ulijevanje-smijese-za-biskvit
Biskvit-spreman za pečenje
9. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 35 min.
10. Ostavite biskvit da se sasvim ohladi.
11. Rastvorite obruč (neće biti potrebno odvajati nožem, jer je kalup kvalitetan), okrenite biskvit i lagano prstima malo odvojite biskvit od dna kalupa svuda okolo, a zatim dno samo izvucite.
Jetra-keks

FIL OD KESTENA I ŠLAGA

1. Kesten pire odmrznite, neka stoji na sobnoj temperaturi.
2. Izrežite kesten pire na prutiće i dodajte šećer u prahu, vanilin šećer, mljevene lješnake, rum i sve zajedno izradite.
sastojci-za-kesten-fil
3. Dodajte slatko vrhnje koje ste predhodno izradili i sve zajedno sjedinite.
Kesten-krema

ČOKOLADNA GLAZURA

Prvo rastopiti čokoladu i ulje od novca. 
2. Ostavite da se ohladi.

SLAGANJE

1. Biskvit postavite na tacnu.
biskvit-na-tacni
2. Toplim mlijekom premažite udubinu biskvita.
premazivanje-biskvita-sa-mlijekom
3. Dodajte kesten fila do polovine udubine.
slaganje-torte-prvi-sloj-kesten-fila
4. Prelijte čokoladnu glazuru u udubini.
slaganje-cokoladna-glazura
5. Sa ostatkom kesten fila napunite drugi dio udubine i premažite cijelu tortu.
premazan kolač
6. Dok se fil nije stegnuo, postavite čokoladne pločice na bočnu stranu torte, a na površinu ostatak čokoladne dekoracije i zlatni šećer u boji.
gotova-torta
presjek-torte
detalji-dekoracije
dekoracije-za-površinu
detalji-čokoladne-pločice

PRIPREMA ČOKOLADA PLASTIKA SA TRANFEROM

Rastopiti čokoladu najprije pari i ostaviti da se malo ohladi dok ne postane mlaka, kao vruća čokolada može biti pomiješan obrasce o prijenosu. 
2. Cut trake transfera, dva uska i jedan široki. Prenesite možete naći ovdje . 
3. Držite prijenos, tako da je gruba strana crtež spreman produljiti čokoladu s lopaticom. 
4. Postavite šalicu na jednom kraju trake, i to zategnuti, a drugi kraj seta drugi stakla. 
5. Dakle, ponavljam s ostalim trakama. 
6. Koristeći nož, izrezati krajeve vrpce, samo staklo. 
7. Stavite u frižider da se stegnuti oko 15 minuta. 
8. Kada ga izvadite iz hladnjaka, početi odvojenim prijenosu čokolade, iako ćete primijetiti da sam već razdvojeni.
Dekoracija-tankih traka-of-čokolade
dekoracija-deblja-cokoladna-transfer-traka
9. Čokoladne pločice sa tranferom sam zamislila tako da svaki odrezani komad sadrži jednu pločicu.
10. Na transfer sa okrenutim crtežom prema gore, prelijte mlaku čokoladu i rasporedite ju sa špahtlom.
11. Stavite u frižider da se malo stegne.
12. Kada izvadite iz frižidera bitnio je da se može rezati bez pucanja čokolada, ukoliko se jače stegnula, malo ostavite da omekani na sobnoj temperaturi.
13. Nožem obilježite mijesta gdje ćete rezati čokoladu, moje dimenzije pločica su 4 X 2,5 cm.
14. Vratte još malo u frižider da se čokolada stegne, a onda ju možete odvajati nožem od transfera i lijepiti na tortu.
čokolade pločice-sa-prijenos
Kalup za tortu 3 u 1, Prenesite od čokolade i zlatnog šećera može se naći u trgovini sve i svašta .

Sviđa ti se recept? Ocijeni >>
1
2
3
4
5
Recept:
Torta od kestena
odgovoreno:
Sviđa vam se:
Na temelju 10pregled (a)
Pregled ispisa

KOMENTARI


  1. Pravo malo umetnicko delo 🙂 Prelepo izgleda!
  2. Ana kaže

    A kako od oka znate koliko se čokolada treba hladiti??? Viđam po kojekakvim blogovima, coolinariki itd. te savjete tipa: “čokoladu malo ohladiti”, “čokolada ne smije biti prevruća”… A nitko ne kaže kako znati da nije prevruća. Ja sam jednom htjela jedan četvrtasti kolač cijeli ukrasiti tom folijom. Probala sma nanijeti malo ohlađenu čokoladu na komad folije i ništa se nije ratsopilo, ali kad sam foliju stavila na kolač, slika s folije rastopila i razmazala, naravno glazura se u hladnjaku stvrdnula, al to sve skupa izgledalo je užasno. Kako mi je kolač trebao za svečanu priliku, prelila sam ga još jednim slojem glazure i stavila drugu foliju i ovaj put sam isprobavala jer čokolada vruća, pa iako meni opet nije izgeldala vruća, crtež s folije se opet rastopio. Naravno to se opet stvrdnulo u hladnjaku i izgledalo je užasno. Još sam imala jednu foliju, jer sam kupila ukupno 3. I tako sam u želji da pošto-poto ukrasim kolač pomoću folije, na isti kolač stavila treći sloj glazure i zadnju foliju. Ovaj put sam itekako dobro pipala i pazial i gledala koliko je čokolada vruća/topla – no opet nisam uspjela meni se i crtež s treće folije rastopio na glazuri. I to je ujedno bio moj zadnji pokušaj ukrašavanja, nakon bačenih 150 kn za 3 folije, odlučila sam nikad više ne pokušavati.
    Kako kolač ne bi propao, doslovno sam nožem, žlicom i rukama s kolača strgala sve stvrdnute slojeve glazure zajedno s komadićima kreme i biskvita koji su bili pod stvrdnuta 3 sloja glazure i prelijala ga novim slojem glazure i takvog ga poslužila.
    Al vidim da svi znaju odokativno sve to napraviti kad ukrašavaju kolač pomoću folije, a nitko ne kaže kako to zna. Jedino mi je na nekoj stranici blogerica savjetovala da odustanem jer, citiram ju: “to ili imaš ili nemaš”. Znači vi koji to znate odokativno, vi to jednostavno znate, a mi koji smo preglupi da to napravimo odokativno, nek odustanemo. I ja jesam odustala jer meni je ta folija preskupa, a i taj jedan put potrošila sam čokolade z akuhanje za 4 sloja.
  3. Nataša emisije

    Koliko vidim, imate zaista jedno neugodno iskustvo 🙁 Moje mišljenje je da ne trebate odustajati, pogotovo ako imate želju i volju isprobavati takve stvari. Nitko nije glup, već svi mi učimo svakim danom, čak ni ja što znam dosta svari oko kolača ne znam sve i želim naučiti. Malo jesu skupe tri transfer folije što spominjete, ali pogledajte na stranici Sve i svašta imate po povoljnijim cijenama. Trenutno mi je teško reći o kojoj se temperaturi čokolade radi jer nemam mjerač temperature, kao ni većina domaćinstava, tako da ću Vam pokušati objasniti na svoj način. Dakle, vruća čokolada kao što znamo topi šare na transferu. Potrebno je da čokolada bude mlaka, možete njome prstom dodirnuti usta i ako je temperatura ugodna to je to. Dalje, prelijete čooladu na tranfer ili ga zaljepite za čokoladu, stavite u frižider da se zajedno stegne i samo dvojite foliju, ostanu šare. Možete isprobati izrezati komadić transfera i pokušati eksperimentirati. Uskoro ću objaviti članak u kojem detaljno objašnjavam korištenje transfer folije, nadam se da će pomoći, jer će sve biti popraćeno u slikama 🙂

ODGOVOR

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Nema komentara:

Objavi komentar