ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

Bajadera bombice


 2
POGLEDAJ SVE FOTKE
/ Images / 1804279 /
2014/8/2.
Bajadera, ali u drugom obliku.Pravila sam za Novu god. i dopale su nam se. Rp. je iz casopisa TORTI I KOLACI .Ja sam napravila 1/2 dozu i izaslo je dosta(mislim oko 30).

Sastojci

Priprema

  1. 1.
    Pomesaju se mleveni keksi i orasi.Od secer se napravi malo redji serbet i dodaje se puter da se otopi.Polije se u posudi sa keksom i orasima i promesa se da se dobije fina masa. U pola te smese dodaje se 1/2 stopljene cokolade(ja sam stavila celu, a za odozgo stopila sam drugu).
  2. 2.
    Iz ove dvije smjese napravio bajadere kao bombice.Za lakše, napravio sam samo crne i bijele kuglice, pa bih izrezati na 1/2 nakon tamne spajala 1/2 sa svetlom.Odozgo se uređenje s čokoladom i malo orašastih plodova.

Nema komentara:

Objavi komentar