četvrtak, 7. srpnja 2016.

AMOR TORTA ČOKOLADNE KREME

kupido torta sa čokoladom

Ovih dana sam samo jeli krem kolač, pa sam odlučio malo se molim. Dok sam istraživao recept koji bi se mogao postići, opet sam se našao na strani kolače Ivanka . U početku sam bio privučen ovaj recept za Kupidon torte. Malo sam recept prilagođen njihovom ukusu, pa sam dodao na kraju šlag i čokolada. Inače možete završiti samo torta vrhnje, povećati količinu ili samo čokoladnu glazuru. Krema mi je čak i malo podsjeća na kremu odlične čokolade torta, koja je bila vrlo ukusna - čokolada. Naravno, imam čast, a drugi s odabranim desert i svima se hvali. Stvarno mi je drago da sam pravila i sigurno će opet naći na jelovniku.
SASTOJCI
  • TIJESTO:
  • 6 haha
  • 10 žlica šećera
  • 2 dcl mlijeka
  • 1 dcl ulja
  • 1 dcl jogurta
  • 100 gr mljevenih oraha
  • 16 žlica brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 žlice čokolade u prahu
  • AT:
  • 1,2 l mlijeka
  • 3 pudinga od čokolade
  • 6 žlica gustina
  • 10 žlica šećera
  • 100 gr margarina
  • 100 gr čokolade za kuhanje
  • 2 dcl vrhnja za šlag
  • 2 dcl vrhnja za šlag
  • GANACHE KREMA:
  • 1 dcl vrhnja za šlag
  • 100 gr čokolade za kuhanje

BISKVIT SA ORASIMA

1. Razdvojite žumanjke od bjelanjaka.
2. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
3. Žumanjke pjenasto izradite sa šećerom.
4. U žumanjke dodajte mlijeko, ulje i jogurt, kratko izradite.
5. Nastavite dodavati mljevene orahe i brašno koje ste prethodno pomiješali sa praškom za pecivo i čokoladom u prahu, izradite.
6. Pjenjačom ili kuhačom umiješajte bjelanjke, sjedinite.

Nema komentara:

Objavi komentar